Nowości Dr G - peeling i krem BB

piątek, 21 lipca 2017
Dzień dobry

Podczas targów Beauty Days, które odbywały się równolegle z konferencją Meet Beauty Conference odwiedziłam stoiska marek, których kosmetyki były do tej pory nieznane. Tak oto zawitałam do "siedziby" Dr G i skusiłam się na dwa kosmetyki, korzystając ze zniżki -20%


Byłam ciekawa, czy i ta marka zachwyci mnie swoimi kosmetykami, jak stało się w przypadku Skin 79. Co znajduje się w tej torbie? 




Wybrałam zestaw Sweet BB Box, w którym znajduje się krem BB Hydra Intensive Blemish Balm z SPF30, gąbeczka do makijażu oraz urocza przypinka do włosów :) Krem jest przeznaczony do każdego typu skóry. Ma właściwości kryjące niedoskonałości oraz pielęgnujące skórę twarzy. Szczegółowy opis i recenzja będzie, gdy przetestuję ten krem BB. Gąbeczka dołączona do zestawu jest idealnie miękka, więc jest szansa, że się polubimy. 

Zdecydowałam się także na Crystal Deep Peeling - który ma nie tylko złuszczać martwy naskórek, wygładzać skórę, ale także rozjaśniać i ujednolicać koloryt skóry. Peeling ma pobudzać mikrokrążenie skórne, dotleniać skórę, dzięki czemu staje się ona elastyczna i gładka. Również ten produkt znajdzie się w odrębnej recenzji. 

Do zakupów otrzymałam kilka próbek, zapakowanych w ładny woreczek. 

Muszę przyznać, że jestem ogromnie ciekawa kosmetyków tej marki i liczę na to, że spiszą się u mnie tak samo dobrze, jak inne kosmetyki koreańskie. 

Znacie któryś z tych produktów?

5 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)