Nowości Golden Rose przywiezione z Meet Beauty Conference

wtorek, 11 lipca 2017
Dzień dobry

W maju uczestniczyłam w konferencji Meet Beauty, z której relację z pewnością niebawem zaprezentuję na blogu. Dzisiaj pokażę Wam nowości marki Golden Rose, jakie otrzymałam po warsztatach z fenomenalną Karoliną Zientek. Szkolenie dotyczyło makijażu twarzy, konturowania. Byłam pod wrażeniem wiedzy, profesjonalizmu, ale i przemiłego podejścia do każdej z nas. 
Jeśli chodzi o gifty od marki Golden Rose, znalazłam je w przepięknym pudełku z logo. 



W środku znalazłam kilka kosmetyków, akcesoria oraz inne niespodzianki wybrane przez Karolinę oraz markę Golden Rose. 


Spodobały mi się naklejki, koło barw, ułatwiające dopasowywanie odcieni korektorów, naklejki oraz nowości kosmetyczne, no i...te przepiękne mini pęsety :)


W pudełku nie zabrakło próbek kosmetyków marki, które z pewnością zabiorę na wyjazd :)


Wreszcie poznam słynną płynną pomadkę Longstay Lipstick tejże marki. Trafił do nas odcień 17 w ulubionym kolorze Karoliny. Czerwień zawsze się przyda, więc cieszę się. Do kompletu otrzymałyśmy primer pod pomadki matowe, czyli Prime&Prep Lipstick Base z witaminą E, który ma utrzymać pomadkę w miejscu oraz zapobiegać wysuszaniu ust. 

Pudełko zawierało także trzy kredki do konturowania, których używała Karolina podczas szkolenia.

Muszę przyznać, że warsztaty Golden Rose prowadzone przez Karolinę postawiły poprzeczkę tak wysoko, że innym było ciężko dorównać temu poziomowi. Nie dość, że wiele się nauczyłam, to jeszcze miałam szansę uściskać i wreszcie mieć zdjęcie z Karoliną, która jest jedną z moich ulubionych youtuberek. Jeśli chodzi o kosmetyki otrzymane po szkoleniu, jestem z nich bardzo zadowolona, bo testowanie nowości wśród kosmetyków kolorowych to coś, co make-up-land lubi najbardziej ;)

5 komentarzy:

  1. kolorowa zawartość :) miła dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana zawartość. Miłego testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, szkoda, że nie udało mi się zapisać na te warsztaty GR ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Longstay Lipstick - świetny produkt ♥ Jak wszystkie inne GR ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)