Nowości z Cocolita.pl - duża paczka /kolorówka i pielęgnacja

sobota, 29 lipca 2017
Dzień dobry :)

W czerwcu miałam okazję (dzięki przesympatycznej osóbce, którą pozdrawiam) skorzystać z fantastycznej zniżki w sklepie Cocolita.pl 
Nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności i złożyłam zamówienie na kilka smaczków, które od dawna kusiły moje kosmetyczne oczy, ale opierałam się im skutecznie :) Co wrzuciłam do koszyka?



1. Puder Make Up Revolution Luxury Banana Powder, który jest zamknięty w wygodnym opakowaniu z sitkiem, ma sypką formułę, posiada właściwości matujące i utrwalające makijaż. W regularnej cenie kosztuje 24,90 zł.
2. Zestaw pędzli Make Up Revolution - Ultra Metals Go Eye Contouring z super etui, w którym możemy je przechowywać. Set zawiera 4 produkty do makijażu oczu, pędzle mają syntetyczne włosie i niesamowicie elegancki wygląd, który od razu przyciąga wzrok takich srok, jak ja ;)
3. Woda różana Make Me Bio, o której słyszałam wiele dobrego. Zawiera hydrolat z róży damasceńskiej, oczyszcza, wygładza skórę, tonizując ją i przywracając jej blask. Dogłębnie nawilża, może być stosowana na włosy. Ma wygodny atomizer. W regularnej cenie kosztuje 16 zł /100 ml.
4. Evree - Pure Neroli - głęboko oczyszczający peeling do twarzy. Zawiera ekstrakt z kwiatu neroli oraz złuszczające drobinki luffa. Oczyszcza, odświeża i orzeźwia skórę twarzy. Nie pamiętam ceny regularnej, a teraz jest niedostępny.
5. Dwa cienie o wykończeniu foliowym z asortymentu marki Affect. Każdy wkład kosztuje 15 zł.
6. Chyba tylko ja go jeszcze nie próbowałam. Mowa o korektorze Affinitone od Maybelline. Cena regularna bardzo przystępna, bo 13 zł. Jestem go bardzo ciekawa. 
7. Pomadka, którą już kiedyś miałam i która mnie zachwyciła. Jest to pomadka w płynie Color Riche Extraordinaire marki L`oreal w odcieniu 500 Molto Mauve. Produkt posiada kolor intensywniejszy niż szminka i połysk bardziej lśniący od błyszczyków. Produkt zawiera w składzie olejki, które nie tylko sprawiają, że kolor jest wzbogacony, ale pomagają naszym ustom, aby nie były wysuszone. 
8. Koleżanka wybrała dla siebie matujący puder Catrice Healthy Look. Ma on delikatną, welwetową formułę, ma matowić skórę, gwarantować jej zdrowy i świeży wygląd.  Regularna cena 18,90 zł.
9. Musiałam uzupełnić zapas tuszu, który jest moim jednym z KWC. Mowa o L`oreal Volume Million Lashes Feline. 
10. Do testów wybrałam złotą wersję tuszu L`oreal, pogrubiający, którego nigdy nie miałam, a wiele zaufanych osób w moim gronie zachwala go. Jego cena i bez zniżki w Cocolita zachęca do zakupu, jest to 25,90 zł.
11. O tej palecie ja, miłośniczka palet, marzyłam od dawna :) Make Up Revolution Renessaince Palette, wersja night pojawi się w oddzielnym wpisie, bo to cudo trzeba pokazać :) Cena regularna to 39,90 zł.
12. Uzupełniłam zapas mojego ukochanego 1 2 3 Perfect od Bourjois. Jest doskonały, a moja skóra go uwielbia. Regularna cena: 37,90 zł.
13. Skusiłam się także na plasterek na nos od marki Mizon. Let me Out Blackhead Peel Off Mask kosztyje 3,90 zł. Psoiada właściowości oczyszczające i ściągające, zawiera sproszkowany węgiel drzewny. Usuwa nadmiar sebum i zaskórniki. 
14. Wybrałam także (razem z koleżanką) ogromną butlę odżywki do włosów Kallos. Ma pojemność 1000 ml i kosztuje 10,90 zł w cenie regularnej! Pachnie wspaniale. Zawiera proteiny pszeniczne i panthenol, dzięki czemu włosy stają się pełne blasku i połysku. 

Tak wyglądają zakupy poczynione w sklepie Cocolita. Zapłaciłam niewiele, jak za taką ilość produktów, a porównując ceny z tymi, które obowiązują stacjonarnie, różnica jest już ogromna. 
Jestem bardzo ciekawa każdego z kosmetyków. Jeśli chcecie recenzję któregoś z nich, zachęcam do zostawiania komentarzy. Znacie te kosmetyki? Który jest Waszym ulubieńcem?

7 komentarzy:

  1. Ta paletka Renessaince Palette MUR mnie ciekawi :) Mają piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, będziesz miała co testować

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ci się zaszalało :D Ciekawią mnie pędzle MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalenstwo:) ale mnie niestety kallos nie powala, miałam, użyłam i drugi raz nie kupię. Czekam na wpis o palecie ☺

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)