Piękności z LaQ - ręcznie robione mydła cieszące oko

poniedziałek, 17 lipca 2017
Dzień dobry

Podczas targów Beauty Days odwiedziłam stoisko marki LaQ, które wyglądało przepięknie i było rajem dla osób lubiących ładnie wyglądające kosmetyki :)


Muszę przyznać, że gdy zobaczyłam wszystkie piękne mydełka, nie byłam w stanie zdecydować się na jedno :) Zakupy pokażę za chwilę, a tymczasem, co wiemy o marce LaQ?


Na stronie marki przeczytamy:
"LaQ to marka kosmetyków bazujących na naturalnych składnikach. Stworzyłam ją z myślą o osobach ceniących prostotę pielęgnacji oraz życie w zgodzie z naturą. Od początku przyświecała mi maksyma, że nie marketing, a działanie powinno być najważniejsze.
Chciałam dać kobietom to, czego sama szukałam - kosmetyków dopasowanych do potrzeb nawet najbardziej wymagającej skóry, zastępujących kilka różnych produktów i znacznie skracających czas spędzony w łazience. Wierzę, że każda z nas zasługuje na to, co najlepsze i każda może czuć się pięknie we własnym ciele, niezależnie od tego, kim jest i czym zajmuje się na co dzień.
Dzisiaj już nie sama, ale jako zespół wspaniałych osób, gorąco polecam LaQ, bo wierzę, że dobry produkt obroni się sam.
Karolina Latanowicz"



Panie konsultantki tej marki były przesympatyczne, ciekawie opowiadały o marce, produktach. Poinformowały o promocjach w związku z targami i ... nie były nachalne, co uważam za ogromny plus! Same kosmetyki zachęcały do wrzucenia ich do koszyka :)

Co kupiłam ? :)


Postawiłam na 3 mydełka, jedno dla mnie, jedno dla mamy i jedno dla przyjaciółki. Gratis otrzymałam fioletowego misia z kwiatuszkami, który przysługiwał do zakupów powyżej 20 zł.
Sami przyznajcie, że te mydełka są po prostu piękne! Cieszą spojrzenie i są doskonałym dodatkiem do prezentu. Mama i przyjaciółka były zachwycone mydełkiem i powiedziały, że zrobiłam im smaka na więcej :) Ja na chwilę obecną jeszcze nie użyłam moich trzech niedźwiadków, bo aż żal je rozpakować. Z pewnością dam znać, jak się spisują, gdy już przestaną pełnić rolę ozdobną :) 

Znacie kosmetyki tej marki?

6 komentarzy:

  1. Niestety osobiście nie przepadam za mydełkami w "kostce", ale nie będę ukrywać iż wygląd mają przepiękny :) Zapraszam do siebie i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne:D chyba bym nie użyła tylko postawiła je sobie gdzieś, no te misie to małe arcydzieła! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale w przypadku napotkiania takiego stoiska na swojej drodze ciężko by mi było przejść obok obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mydełka tej firmy. Są urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)