Tusz nie wart złotówki - Marc Jacobs

niedziela, 16 lipca 2017
Dzień dobry

W dniu dzisiejszym ponarzekam na produkt, który nie kosztował mało. Co prawda, dostałam go w prezencie pod choinkę, ale i tak szkoda, że Ktoś musiał na niego wydać sporą kwotę. 



Tusz Blackquer ma przepiękne opakowanie, które faktycznie jest ozdobą kosmetyczki, czy też toaletki. Masywne, w kolorze głębokiej czerni z pięknymi srebrnymi napisami wygląda elegancko. Dostałam go w zestawie z kredką do oczu w odcieniu Black. Byłam zachwycona tym prezentem i wprost nie mogłam się doczekać, aż zużyję mój dotychczasowy tusz i będę mogła przetestować ten. Niestety, zachwyty skończyły się na wyglądzie tuszu. Gdy go otworzyłam, był mokry, nie pachniał staro, a zachowywał się jakby do niczego się nie nadawał. Niestety, jedna, dwie i trzy warstwy nie zostawiły na rzęsach żadnego śladu w postaci przyciemnienia, czy też pogrubienia rzęs. Wyglądały tak, jak przed ich wytuszowaniem. Szkoda, bo liczyłam na efekt wow, a tu okazało się, że maskara za około 130 zł to istna masakra. Dawałam jej liczne szanse, ale zawsze kończyło się tym, że musiałam sięgnąć po mój zaufany L`oreal lub Bell. 

Po raz kolejny sprawdziło się, że nie dla mnie drogie maskary. Miałam już i te z Lancome i Chanel, no ale żadna nie zapewniała mi takiego efektu, jak tusze drogeryjnych marek. 

A jakie są Wasze wrażenia na temat droższych maskar?

10 komentarzy:

  1. Najbardziej lubie tusze L'Oreal i po nie najchetniej siegam. Z drozszych lubie Chanel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nieźle. Ostatnio oglądałam gdzieś na YT filmik z kosmetykami Marca i właśnie ta osoba niebyła zadowolona z tyh kosmetyków. Czasem płacimy za markę i opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie cierpię, gdy tak drogi kosmetyk się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  4. ni miałam droższych mascar, wolę te tanie, bo nawet jak się nie sprawdzą to nie będę zbytnio żałować

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej mascary MJ nie lubię, ale ta nowsza to petarda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to dobrze, że nawet mnie nie ciągnie do drogich maskar.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jak tusz dłużej poleży, to zmieni się jego działanie, czasem tak się zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)