Weno wróć, pakowanie i promocja w Clinique...

czwartek, 6 lipca 2017
Dzień dobry

Dzisiejszy dzień być może przez pogodę, ewentualnie przez kilka sytuacji, to totalny spadek motywacji. Zwyczajny brak weny, ale każdy, kto pisze, wie, że to w końcu mija i przychodzi taki moment, gdy mamy tyle pomysłów, że nie wiemy, kiedy je zrealizować :)

Podsumowując, w dniu, którym miałam zaplanowane napisanie kilku postów, przygotowanie zdjęć, bo w sobotę zaczynam urlop, nie zrobiłam nic w tym temacie. 

Czas na pakowanie, a tu kolejny powód do narzekania. Kto mnie zna, wie, że nie znoszę tej czynności. Zawsze mam przeświadczenie, że czegoś zapomnę. Powoli staram się wszystko organizować, zgodnie z listą, ale w tym dniu, nawet to nie wychodzi...


Koniec marudzenia, bo jeszcze Wam się udzieli ;)




Mam dla Was wiadomość o promocji, którą przygotowała marka Clinique... "skorzystaj z 30% rabatu na wybrane produkty w naszym sklepie online oraz salonach Clinique. *Oferta ważna do wyczerpania zapasów. Nie łączy się z innymi ofertami na stronie z wyjątkiem dwóch miniatur do każdego zamówienia i bezpłatnej dostawy do zamówień od 169 zł." 

zdjęcie pochodzi z fanpage`a marki Clinique

To tyle na dzisiaj. Wierzę, że jutro będzie nowy dzień, w którym zrobię tyle, co np. w poniedziałek, kiedy wysprzątałam całe mieszkanie, wyrzucając 10 razy olbrzymie torby ze śmieciami. Odgruzowałam mój pokój, posegregowałam kosmetyki i aż miło :) 

A jak Wy radzicie sobie ze spadkiem motywacji?

1 komentarz:

  1. przesypiam taki spadek :) potem jest już tylko lepiej :)
    Udanego dnia ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)