Zużyci, zdenkowani, wyrzuceni - czerwiec 2017, kolorówka

środa, 19 lipca 2017
Dzień dobry

Dzisiaj wpis, który obiecałam Wam przy okazji denka pielęgnacyjnego. Mowa o kosmetykach kolorowych, jakie zużyłam w czerwcu. Co polubiłam, a jakie produkty okazały się być bublem?



1. Podkład Bielenda - fluid matujący, w odcieniu naturalnym, który niestety jest za ciemny dla wielu z nas, a szkoda, bo produkt sam w sobie jest idealny. Używam go w czasie, gdy mam nieco opaloną buzię. Fluid wygląda naturalnie, bardzo dobrze matuje i utrzymuje się na miejscu aż do demakijażu. Kosztuje grosze, bo ok. 8-9 zł! 
2. Miniaturka podkładu MAC Studio Fix w odcieniu NC25. Podkład w porządku, ale niestety odcień nie dla mnie, nawet gdybym się celowo opalała :)
3. Ukochane serum, a zarazem baza pod tusz do rzęs, a więc Advance Volumiere Eveline - doskonały produkt, który wyciąga nawet ze słabego tuszu to, czego potrzebujemy, aby nasze rzęsy wyglądały bajecznie.
4. Fantastyczny korektor Bourjois Radiance Reveal - najjaśniejszy odcień. Delikatny, ale krył wszystko, co było potrzebne do ukrycia. Nie zbiera się w załamaniach, idealny. 
5. Jedyny kosmetyk, jaki używam, aby "wystylizować" moje brwi, a więc maskara w odcieniu 06 od Golden Rose. To już 3 opakowanie! Pięknie przyciemnia, ładnie i na długie godziny ujarzmia brwi. Nie spływa np. podczas deszczu. Polecam!
6. Pomadka MAC z zestawu, jaki kiedyś otrzymałam. Odcień The Right Note o wykończeniu Creamsheen. Niestety, przy końcu złamała się i spadła na ziemię. Szkoda, bo uwielbiałam ten odcień. 
7. Tusz, o którym piszę w osobnej recenzji. Niestety, bubel do entej potęgi. 

To już wszystkie kosmetyki, jakie zużyłam ostatnio, jeśli chodzi o kolorówkę. Znacie któryś z nich?

6 komentarzy:

  1. Mam pomadki MAC i rowniez lubie je , choc nie sa moimi top ;) A o tym tuszu MJacobs slyszalam juz bardzo duzo zlego, no coz nie siegne po niego, mimo ze lubie produkty tej marki ( a okulary MJ sa moim ulubionym akcesorium) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej listy ale kusi mnie baza pod tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał sporo kolorówki zużytej, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten fluid faktycznie jest fajny bo posiadam, ale kolorek troszkę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam korektor Bourjois. Niby ok, ale niestety wchodzi mi we wszelkie załamania.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)