Cyber Monday w Minti Shop - zniżka na wiele marek :)

poniedziałek, 27 listopada 2017
Dzień dobry

Jeśli marzycie o nowościach z marki Zoeva, już dzisiaj korzystając z akcji Cyber Monday możecie zaoszczędzić 20% i cieszyć się swoimi wymarzonymi akcesoriami do makijażu. Promocja obowiązuje także na wiele innych marek, a więc... czas na zakupy :)

"CYBER MONDAY! Zniżki -20% i gratisy czekają
Zniżka 20% na marki:
Affect, Avebio, Blend it, Body Boom, Clochee, Embryolisse, Golden Rose, Kringle Candle, Makeup Revolution, Milani, Neonail, Procle, ZOEVA.

Kod: CYBER20

Dodatkowo przy zakupie dowolnego produktu MIZON maseczka GRATIS.
https://mintishop.pl/firm-pol-1460708588-Mizon.html
Rabat nie łączy się z innymi promocjami.
Aby skorzystać z promocji należy wpisać i zatwierdzić kod
podczas składania zamówienia na stronie: https://mintishop.pl/code
Promocja trwa do 27.11.2017."

Zamierzacie skorzystać?

5 komentarzy:

  1. Chyba nie, w końcu ostatnio sporo nakupowałam, a miałam się ograniczyć i najpierw zużywać zapasy. A tymczasem zapasy ciągle rosną ;) i nawet znalazłam sposób żeby się niemi z Wami podzielić :) ale to już info u mnie na blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się skusiłam na cyber monday na stronce semilaca <3 bardzo miłe zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)