Głęboko oczyszczający szampon micelarny Nivea

wtorek, 19 grudnia 2017
Kochani

Dzisiaj opowiem Wam o kolejnej nowości od marki Nivea, jaką otrzymałam w ramach programu "Przyjaciółki Nivea". Tym razem był to szampon micelarny, który zdążyłam już przetestować, bo miałam go swego czasu w pudełku be Glossy. 

Moja mama z niecierpliwością oczekuje na kolejne pudełka od Nivea, w których przechowuje swoje skarby, co mnie bardzo cieszy. 



Nivea - Głęboko oczyszczający micelarny szampon - 17,99 zł za opakowanie 400 ml. 
Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA® - Przeznaczony jest dla osób z przetłuszczającymi się włosami i skórą głowy. Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników.
 Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej: - skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom - odświeża włosy i skórę głowy na długo - chroni naturalne pH skóry głowy - nie przetłuszczające się, - zauważalnie odświeżone i lekkie włosy - ochrona naturalnego pH skóry głowy.
  • Formuła micelarna łagodnie i głęboko oczyszcza włosy oraz skórę głowy
  • Nie zawiera silikonów, parabenów i barników
  • Skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom
  • Wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej
  • Chroni naturalne pH skóry głowy

Moja opinia: 

Muszę przyznać, że zakochałam się w tym szamponie od pierwszego użycia! Zapach jest przepiękny i umila mycie włosów. Produkt idealnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Nie spowodował u mnie żadnego podrażnienia, co często ma miejsce w przypadku szamponów, bo mam bardzo wrażliwą skórę. Włosy po jego zastosowaniu są miękkie, gładkie i bardzo dobrze się układają. Zdecydowanie stał się moim ulubieńcem i mogę Wam go polecić. A może już go znacie?

7 komentarzy:

  1. Dla mnie niestety spalony ze względu na obecność SLS :(

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam szampon micelarny innej marki i był fajny, więc i po ten na pewno sięgnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam różne produkty Nivea, ale tego szamponu nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawił mnie ten szampon, ale niestety ze względu na agresywny skład nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pudełka są piękne :)
    Też chciałabym zostać przyjaciółką Nivea :)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. znam ten szampon i u mnie się nie sprawdził, owszem bardzo dobrze myje i oczyszcza, ale włosy aż trzeszczą i na drugi dzień mam po prostu siano

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)