Nivea olejek do ciała - Rich Nourishing Body Oil

czwartek, 14 grudnia 2017
Kochani

Dzisiaj opowiem Wam o przesyłce, jaką otrzymałam od marki Nivea


Nowości tej marki mogę testować dzięki członkostwu w klubie Przyjaciółek Nivea. Muszę przyznać, że ich minimalistyczne opakowania z prostym logo zawsze są miłe dla oka. 




Tym razem w środku znalazłam Rich Nourishing Body Oil, a więc suchy olejek do ciała. Produkt jest umieszczony w bardzo ładnym opakowaniu, w kolorystyce charakterystycznej dla marki. Olejek jest przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej. 


Na stronie marki przeczytamy: 
"Poczuj jak Twoja sucha skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza przez 24h+. • NIVEA® Intensywnie odżywczy olejek do ciała ma innowacyjną FORMUŁĘ SUCHEGO OLEJKU z drogocennym olejkiem migdałowym. • Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Sprawia, że skóra staje się promienna i gładka niczym jedwab - już po 1 zastosowaniu!
  • Sprawia, że skóra staje się promienna i zauważalnie gładsza
  • Zapewnia intensywne, 24-godzinne nawilżenie i odżywienie
  • Szybko się wchłania, nie pozstawiając tłustego filmu na skórze
  • Nie zawiera parabenów ani olejów mineralnych
  • Zawiera drogocenny olejek migdałowy"

MOJA OPINIA:

W okresie jesienno - zimowym moja skóra jest okropnie przesuszona, dlatego też stosuję spore ilości kosmetyków nawilżających. Byłam zaintrygowana tym olejkiem i z chęcią przystąpiłam do jego testowania i pojawił się zachwyt! Produkt jest łatwy w aplikacji, ma piękny, delikatny zapach. Na szczęście, nie zostawia na skórze tłustego filmu. Szybko się wchłania, a zarazem nawilża na długie godziny! Skóra po jego zastosowaniu staje się gładka, promienna i delikatna w dotyku. 
Ogromnie się cieszę, że mogłam poznać ten kosmetyk. 

Lubicie takie produkty do pielęgnacji ciała?

5 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)