Nowości makijażowe Celia ART - tanie i dobre

wtorek, 26 grudnia 2017
Kochani

W grudniu dotarła do mnie fantastyczna przesyłka z nowościami marki Celia, która jest jedną z najstarszych marek kosmetycznych w Polsce. Pamiętam, że moja ukochana babcia zawsze miała jeden ukochany kolor pomadki właśnie tej firmy. 


Jak napisano w liście do mnie "Sercem Celii są od zawsze produkty do ust - pomadki i błyszczyki, ale w jej kolorowym portfolio są także kosmetyki do makijażu oka, fluidy, pudry, róże oraz lakiery i odżywki do paznokci. Celia ma także kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała."



Nowości marki Celia ART

Z myślą o młodych dziewczynach powstała nowa linia kolorówki pod znakiem Celia ART. Wśród produktów tej marki znajdziemy fluidy matujące, pomadki matt, pomadki w kredce, mascara czy kredki do oczy - klasyczna i wykręcana. Właśnie te produkty znalazłam w mojej przesyłce. Jak zapewnia producent "to kosmetyki niedrogie, ale nowoczesne i dobrej jakości, które mają swoje fantastyczne grono fanów".


W mojej przesyłce znalazłam dwa odcienie kryjącego podkładu w odcieniach Ecru i jasny pastel. Jeszcze ich nie zdążyłam przetestować, ale zapowiadają się obiecująco...

Dwa odcienie fluidu kryjącego Celia Nude
Dwie kredki do ust, które przypominają mi kredki, jakie Celia miała w swoim asortymencie swego czasu. Lubiłam je i często po nie sięgałam. Kolory są przepiękne i totalnie w moim stylu.

Pomadki Celia w kredce - kolory iście zimowe!

W paczce znalazłam także dwie kredki do oczu, jedną klasyczną, czarną, a drugą wykręcaną w odcieniu grafitowym. 

Konturówka do oczu klasyczna - kolor czarny
Konturówka do oczu wykręcana w odcieniu grafitowym
Nie zabrakło tuszu do rzęs, którego jeszcze nie testowałam, bo najpierw chcę zużyć moje otwarte maskary.

Czy tusz marki Celia ART okaże się być hitem?
Zapoznałam się już z pomadkami matowymi...

Poamdki matowe Celia w pięknych odcieniach nude
Trafiłam na dwa bardzo naturalne nudziaki. Jeden ciemniejszy, drugi jasny. Mają ładne wykończenie i są komfortowe w noszeniu. Nie wysuszają ust, co uważam za ogromną zaletę, bo niestety, maty często potrafią zrobić mi krzywdę właśnie swoim wysuszaniem. W przypadku tych nowości marki Celia niczego takiego nie było. 


To już wszystkie nowości marki Celia ART, jakie ostatnio do mnie trafiły. Ucieszyłam się z tej przesyłki, bo kosmetyki makijażowe uwielbiam, a tę markę znam od dawna i zawsze wspominam z sentymentem. Takie produkty mogą z powodzeniem znaleźć zastosowanie w makijażu świątecznym lub karnawałowym. 

Znacie markę Celia?




5 komentarzy:

  1. Markę znam, ale ciężko kupić stacjonarnie ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy ich produktów. Opakowania są zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kosmetyki, dla mnie zawsze Celia bedzie kojarzyc sie z ulubiona pomadka mojej mamy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. podkłady z Celii są dla mnie zagadką - niby dobre ale jednak mają jakiś minus czyli np. są za bardzo nawilżające jak dla mojej cery - może to jest ten powód dlaczego się na nie jeszcze nie skusiłam :) fajna zawartość paczki - najbardziej w oko wpadły mi pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Celię lubię, ale tych konkretnych kosmetyków nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)