Zakupy z Cyber Monday w Minti Shop

środa, 13 grudnia 2017
Dzień dobry

W dniu dzisiejszym chciałam Wam zaprezentować moje zakupy poczynione przy okazji Cyber Monday, kiedy to na wiele marek w Minti Shop obowiązywała zniżka 20%. Postanowiłam z niej skorzystać...



Opakowania w Minti są zawsze tak piękne, w odcieniach pastelowych z logo i naklejką.



Postawiłam na:

- Zestaw cieni Zoeva z kosmetyczką - postawiłam na wersję Pink Elements Complete Eye Set, w którym znajduje się 12 cieni do makijażu oczu. Chodziłam koło tego zestawu od dawna i teraz powiedziałam sobie, że albo biorę go teraz, albo już go nie kupię, bo ile można się zastanawiać. Za set zapłaciłam 230 zł, więc w porównaniu z 319 zł na stronie Sephory zaoszczędziłam sporo:)

- Paletę Makeup Revolution Flawless 3 Resurrection dla mojej koleżanki, która obiecała przygotować wpis na jej temat na mój blog. 

- Eyeliner Nabla w odcieniu Klimt (piękne złoto!!!) - kusił mnie już ta długo, że wreszcie postanowiłam się na niego skusić i nie żałuję!

- maseczka Mizon plus druga w prezencie (taka akcja promocyjna trwała wtedy na stronie), dostałam także próbkę kremu Snail Repair Cream. Za dwie maski zapłaciłam 8,90 zł!

Muszę przyznać, że jestem ogromnie zadowolona z tych zakupów! Brawa dla Minti za szybką wysyłkę, piękne opakowanie i dobre zabezpieczenie produktów oraz taką zniżkę na markę Zoeva!

Korzystaliście z Cyber Monday? Co kupiliście? Znacie te produkty? 
Zapraszam niebawem na moje recenzje produktów z tego haulu:)

5 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)