Rozkład jazdy na blogu - 19 - 23 lutego

niedziela, 18 lutego 2018
Dzień dobry

Mam nadzieję, że weekend mija Wam miło. Właśnie skończyłam przygotowywać wpisy na najbliższy tydzień i zgodnie z tradycją przybywam, aby zachęcić Was do codziennych odwiedzin na blogu w przyszłym tygodniu ( i nie tylko;))


W przyszłym tygodniu na blogu poczytacie o:

nowościach od Skin 79 
nowościach Rosmmann - tych kupionych w promocji "cena na do widzenia" i nie tylko
moją opinię o pierwszym magazynie Vogue
nowościach Delia Cosmetics, które otrzymałam w przesyłce walentynkowej
i o wspomnieniach z pewnego super wydarzenia...

Zapraszam serdecznie i życzę Wam udanego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)