Udział w 4 edycji Meet Beauty Conference - wrażenia po i prezenty

sobota, 21 kwietnia 2018
Kochani!

Udało się! To będzie moja 4 edycja @meetbeautyconference. Pamiętam pierwszą w klimatycznej Babce, drugą na Stadionie Narodowym i trzecią połączoną z targami @targi_beauty_days. Dzisiaj wyruszam na czwartą,z której garść wspomnień zostawię w tym wpisie, jak tylko wrócę. Czekajcie zatem na aktualizację wpisu, chciałam, aby był w tym dniu, w którym odbywa się konferencja.






Tegoroczna edycja Meet Beauty odbywała się w dniach 21-22 kwietnia w Hotelu Lord w Warszawie. Kolejne malownicze miejsce w historii Meet Beauty.


Z zachwytem przyglądałam się pięknym wnętrzom Hotelu. Szczególnie zachwyciła mnie sala konferencyjna, na której odbywały się wykłady.


Uczestniczyłam w tych prowadzonych przez panią Anię Pytkowską z bloga nietylkopasta.pl, która rzeczowo wyjaśniła, jak sobie radzić na Instagramie, co z tym "shadow banem" i jak właściwie TAG-wać:) Chłonęłam wiedzę jak gąbka!


Wzięłam udział w super wykładzie prowadzonym przez mistrzynię zdjęć typu "flat lay" Agwer! Aga wyjaśniła, jak wykonać super zdjęcie na Instagram. Podpowiadała, jak można je urozmaicić, z jakich dodatków korzystać, jak ułożyć ciekawą kompozycję, która zachwyci odbiorców i wiele innych.


Podczas przerw odwiedzałam stoiska marek, rozmawiałam o nowościach w ich portfoliach, które niebawem pojawią się w naszych drogeriach.


Każdy znalazł coś dla siebie, lakieromaniaczki mogły porozmawiać z przedstawicielami marki Ness.



Miłośniczki dbania o skórę i nawilżenie chętnie rozmawiały z przedstawicielami O2Skin.


Makijażowe freak`i oraz Ci nieco zmęczeni chętnie spędzali czas w tym oto miejscu. Siedziba Pierre Rene i strefa relaksu po wykładach :)

Stoisko Pierre Rene to prawdziwy raj dla miłośniczek kolorówki!

Tyle piękności w jednym miejscu. Co wybrać do testów?

Na stoisku Annabelle Minerals wzięłam udział w akcji, która polegała na wykonaniu zdjęcia z wybranymi kosmetykami marki, a następnie umieszczeniu go na swoim Instagramie. W zamian otrzymałam olejek dobrany do mojej cery.


O olejku opowiem Wam w osobnym wpisie, gdy tylko go poużywam i będę mogła coś więcej opowiedzieć.


Stoisko Efektimy i dwie przemiłe Panie, które potrafiły wysłuchać, dobrać coś, co będzie idealne dla naszej cery, skóry, upodobań. Zakochałam się w ich masłach do pielęgnacji ciała. Szczególnie to kokosowe przypadło mi do gustu!

Super masła do ciała od marki Efektima

Stoisko Natura Siberica zachęcało do zrobienia sobie zdjęć z kosmetykami marki, dokoła unosił się przepiękny zapach produktów marki, a dodatki w postaci kwiatów, wianków itp. od razu mnie oczarowały. To jednak nie jedyne spotkanie z tą marką.

Natura Siberica zachęcała, aby oddać się Naturze :)

Meet Beauty to także warsztaty. Tym razem wybrałam...


Warsztaty Annabelle Minerals poświęcone tematowi Mineralne rozświetlenie. Nadaj skórze zdrowego glow przy pomocy kosmetyków mineralnych.


W niedzielę uczestniczyłam w warsztatach z niezwykle sympatyczną i piekielnie utalentowaną Klaudią Owczarek, która zdradziła nam nieco sztuczek i trików, jak wykonać niebanalny makijaż.


Klaudia wykonywała makijaż kosmetykami marki Pierre Rene, od której dostałyśmy także upominki. Na zdjęciu pokazuję także dwa produkty, jakie dostałam na stoisku marki, o którym pisałam wcześniej.



Kilka nowości od marki Pierre Rene

Kolejnym ciekawym wykładem, w którym wzięłam udział był ten zorganizowany przez markę Tołpa. Rzeczowo i na temat, "Jak sobie radzić ze skórą trądzikową". A po wykładzie czas na niespodziankę, a mianowicie...



Kilka nowości do testów od marki Tołpa, a wśród nich... coś o czym będzie głośno! Wypróbowałam i przepadłam bez reszty, Peeling 3 Enzymy.


O tym peelingu będzie jeszcze głośno!

W niedzielę uczestniczyłam w super warsztatach z marką Natura Siberica, która zafundowała nam opowieść o miejscu, roślinach i mieszkańcach Syberii. Oprócz tego nauczyłam się, jak...
 



Przygotować własnoręcznie peeling do ciała! Ach co to były za przeżycia! Super!


Po zastosowaniu mojego peelingu mogę nawilżyć ciało dzięki prezentowi od marki Natura Siberica. Fantastycznie pachnący i niesamowicie "treściwy" krem do ciała już stał się moim ulubieńcem!



Konferencja Meet Beauty to także możliwość spotkania wielu ciekawych i tak samo kochających kosmetyki, jak my, Kobiet! Pogaduchom nie było końca:) 



Ekipa Meet Beauty zadbała także o to, aby nasze brzuszki były pełne! Smakowitości serwowano zarówno w sobotę, jak i niedzielę.

Na koniec kilka fotek z nowościami, jakie dostałam do przetestowania. Wrzucam te, o których nie wspomniałam wcześniej. Część to zawartość torby od ekipy Meet Beauty, a reszta prezenty otrzymane na stoiskach. 


Torba, w której mieściły się gifty przygotowane przez załogę Meet Beauty i sponsorów! Jest piękna!


Nowości od marki So Chic


Garść cudeniek od marki O2 Skin
Tołpa ze swoim zestawem do pielęgnacji twarzy


Dwa cienie Annabelle Minerals
Nowości od marki Efektima, peelingi, płatki i coś dla osób z rozszerzonymi porami
Torba z giftami od Ness, a wśród nich nowość baza Peel Off! Koniec z mozolnym usuwaniem hybryd!
Po wizycie na stoisku Pollena Ewa i wykonaniu badania dostałam zestaw dobrany do potrzeb mojej skóry
Olejek do kąpieli i pod prysznic od Roge Cavailles pachnie obłędnie!
Kilka prezentów od marki Mustela podaruję mojej kuzynce, która właśnie jest w ciąży
Maseczek w płachcie z pewnością mi nie zabraknie. W torbie Meet Beauty znalazłam takie cudeńka od Mediheal.
Mój własnoręcznie przygotowany peeling do ciała!
I to już wszystko! 4 edycja dobiegła końca. Pozostają wspomnienia, zdjęcia i nadzieja, że i w 5 będę mogła uczestniczyć. Co sądzicie o tego typu wydarzeniach? 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)