Zniżka na Nacomi i nie tylko w Hebe - haul

wtorek, 22 maja 2018
Kochani

Są takie okazje, których nie można odpuścić...do jednej z nich należy promocja (-40%) na markę Nacomi i nie tylko w Hebe. Co wrzuciłam do koszyka ?




Nacomi - arganowy krem pod oczy - jestem chyba ostatnia, która do tej pory nie miała okazji go przetestować. Słyszałam o nim wiele dobrego. Ja przede wszystkim liczę na nawilżenie skóry pod oczami. Producent obiecuje także redukcję zmarszczek i cieni wokół oczu, odmłodzenie skóry, nawilżenie i odżywienie. Na aż tyle nie liczę, ale o wrażeniach opowiem po dłuższym używaniu:)

Vianek - nawilżająca emulsja myjąca do twarzy z ekstraktem z lipy - u mnie produkty do mycia twarzy schodzą non stop, więc to po nie sięgam często w drogeriach. Tym razem postawiłam na markę Vianek. Kosmetyk ten ma działać zmiękczająco, zapewniać komfortową czystość i świeżość skóry twarzy, bez uczucia ściągnięcia. Niebawem zagości w mojej pielęgnacji, bo mój obecny kosmetyk myjący właśnie sięga denka. 

Nacomi - Activator for Clay and algae face masks - produkt, którego mi brakowało - mam wiele masek w formie sypkiej i brakowało mi czegoś, co pomoże mi je użyć i zużyć:) Koleżanka ma ów Aktywator i jest z niego zadowolona, więc długo się nie zastanawiałam. Produkt wzmacnia działanie glinek i masek sypkich, transportując ich cenne składniki w głąb skóry. Zawarty w nim d-panthenol, aloes i kwas hialuronowy działają łagodząco, kojąco i nawilżają skórę. 

Aqua Hydra Skin by Nacomi - nawilżający koktajl do twarzy 3 w 1 - Nawilżający koktajl 3w1 to kompleks starannie dobranych składników, stworzony przez nas, aby zapewnić skórze intensywne nawilżenie. Koktajl chroni przed nadmierną utratą wody przez skórę oraz pomaga zwiększyć poziom jej nawilżenia jednocześnie minimalizując widoczność pierwszych zmarszczek. Dodatkowo chroni włókna kolagenowe i elastynę przed rozpadem i zwiększa ich produkcję, skutecznie zapobiegając przedwczesnemu starzeniu się skóry. Koktajl 3w1 możemy stosować jako maseczkę do twarzy, intensywne serum oraz maseczkę pod oczy.

W koszyku znalazła się także pomadka z P2 dla mojej koleżanki. 

Muszę przyznać, że takie promocje powinny być częściej;) Nie za często, bo pójdziemy z torbami, ale raz na miesiąc, aby uzupełnić zapasy:) Znacie któryś z tych produktów?

5 komentarzy:

  1. Umakemebetter22 maja 2018 21:43

    Wśród obietnic producentów kremókremów pod oczy brakuje tylko obiecanki, że wyostrzy wzrok, ale chyba wiadomo dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna promocja, a produktów tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki z Nacomi, a ten krem pod oczy jest moim ulubieńcem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniej nawet nie słyszałam o tej marce. Jak ktoś jest przyzwyczajony do jednej marki to później już nawet nie zwraca uwagi na inne tak naprawdę i przez to właśnie takie ciekawostki umykają wzrokowi. Dziękuję więc za post, bo z ciekawości sprawdziłam skład i naprawdę wygląda zachęcająco. Muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące produkty! Moim ulubieńcami są maska do twarzy oraz krem pod oczy. Świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)